*** NOTEBOOK ***
برنامه نویسی و جزوات دانشگاهی

 با سلام خدمت بازدید کننده ی گرامی این هم یک سایت برای ارسال اس ام اس رایگان بر روی ایرانسل خودم تست کردم .سرور این سایت در پاکستان است دوستان این سایت اصلی است ولی دوستان ایرانی هم از این سایت کپی زدن و هم برنامه براش ساختن که همه هم کار میکنن من فقط سایت اصلی رو میزارم اگه کسی سایت ایرانی یا برنامه رو هم خواست میتونه تو بخش نظرات بگه لینک ها رو قرار بدم تو وبسایت.

 

http://shilo.us.to/index.php

 

 

نظر یادتون نره یا علی



           
جمعه 23 تير 1386برچسب:اس ام اس رایگان, :: 8:42
امین خراسانی

-1 سي دي فيلم من در كامپيوتر اجرا مي شود ولي در ويدئو سي دي نمي خواند چه كنم؟

ابتدا آن را در كامپيوتر كپي كنيد/ بعد از طريق برنامه نرو بصورت Make Video CD رايت كنيد. حالا براحتي در ويدئو سي دي ببينيد.

 

2- هرگاه به صفحه مانيتوردرايکس پی نگاه ميکنم صفحه حرکت دارد لذا چشمم درد می گيردچه کنم؟

روی صفحه دسکتاپ راست کليک کنيد/ انتخاب پروپرتيز/ از تب ستينگ گزينه ادونسد را انتخاب نموده از تب مانيتوردر بخش مانيتور ستينگ / سرعت را بالای 75 قراردهيد.حالا صفحه را مثل آينه ببينيد.

 

3- چه کنم تمام آيکنها وپوشه ها ومتنها بزرگ نمايش داده شوند با رزوليشن 1024در مانيتور 17 اينچ؟

روی صفحه دسکتاپ راست کليک کنيد/ انتخاب پروپرتيز/ از تب ستينگ گزينه ادونسد را انتخاب نموده از تب جنرال در بخش ديس پلی سايز را بزرگتر قراردهيدو سيستم را ريست کنيد.

 

4- هروقت حرف ي رادروست كلمه تايپ مي كنم درسيستم ديگربه صورت حرف بزرگ ديده مي شود چگونه اين مشكل را رفع كنيم ؟

اگردرايكس پي تايپ كنيدبه اين مشكل بر مي خوريد براي رفع مشكل ابتدا كلمات را در ويندوز ام اي يا 98 تايپ كنيد حالا درايكس پي بدرستي ببينيد.

 

5- اگر آيکنهای کوچک کنار استارت پاک شد چه بايد کرد:

روی نوار تسکبار (نوار وظيفه) راست کليک کرده/ انتخاب toolbars/ گزينه Quick launch را انتخاب کنيد.

 

6- اگر آيکنی مثل مای کامپيوتر يا..از صفحه دسکتاپ حذف شد چه بايد کرد؟

برای اضافه کردن آن يا هر درايو يا برنامه ديگر به اين صفحه : ابتدا روی نوار وظيفه (تسکبار) راست کليک کرده / انتخاب toolbars /

انتخاب new toolbar / حالا هر برنامه را که مايليد با ماوس انتخاب کرده وبه طرف صفحه دسکتاپ بکشيد.

 7- چگونه پوشه ی بدون اسم بسازیم؟

 

براي اين منظور بر روي پوشه مورد نظر راست كليك كرده و از منوي باز شده ، گزينه Rename را انتخاب كنيد، سپس دكمه Alt را پايين نگه داريد و از قسمت اعداد صفحه كليد NumPad مقدار 0160 را تايپ كنيد وكليد Alt را رها كرده و دكمه Enter را فشار دهيد تا يك آيكن بدون نام داشته باشيد

 

8- چگونه ميتونم بدون نرم افزاريك پوشه كاملا مخفي داشته باشم كه ديگران نتونند آشكارش كنند؟

روي پوشه راراست كليك كنيد / پروپرتيز / انتخاب تب كاستومايز/ در چنج آيكن يك آيكن بدون شكل را انتخاب كنيد.اوكي

 



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, :: 21:33
امین خراسانی

شايد حالا وقت آن رسيده باشد تا حضور خود را در وب اعلام نماييد. توسط!Yahoo شما مي توانيد وب سايتي را در شبكه جهاني اينترنت به صورت رايگان ايجاد نماييد و اطلاعاتي را در مورد خود، خانواده، كار و يا هر عنواني كه دوست در آن بگذاريد. براي ايجاد يك صفحه خانگي، يا هو ۱۵ مگابايت فضا در اختيار شما مي گذارد. شما مي توانيد صفحه وبي متناسب با اين فضا طراحي كرده و در وب به نمايش بگذاريد.

شروع كار:

۱- آدرس www.yahoo.comرادر نوار آدرس مرورگر خود وارد و كليد Enter را در صفحه كليد فشار دهيد.
۲- در قسمت بالاي صفحه بر روي گزينه Geocities كليك كرده و در صفحه باز شده Username (نام كاربر) و Password (كلمه رمز) خود را وارد نموده و كليد Sign In را كليك نماييد.
۳- در صفحه باز شده بر روي گزينه Yahoo! Page wizard كليك نماييد.
توسط اين گزينه شما مي توانيد با پيروي از دستورات صفحه نمايش به سادگي يك صفحه وب را ايجاد نماييد.
۴- در صفحه باز شده شما مي توانيد انواع الگوهاي از پيش ساخته شده جهت ساخت صفحه وب مورد نظرتان استفاده نماييد، بر روي يكي از الگوها كليك نماييد.
۵- در صفحه ظاهر شده شما مي توانيد صفحه وب انتخابي خود را در رنگهاي مختلف مشاهده نماييد. با توجه به سليقه خود يك رنگ را انتخاب كنيد.
۶- در صفحه Welcome to Yahoo بر روي Begin كليك نماييد.
۷- در صفحه Chooses a look for your page شما مي توانيد يكي از سبكهاي موجود صفحه را انتخاب نموده و بر روي كليد Next نماييد.
نكته: در صورتي كه مي خواهد پيش نمايشي از سبك انتخابي را مشاهده نماييد در اين قسمت بر روي كليد Preview كليك نماييد.
۸- در صفحه Enter your into در قسمت your name نام خود و در قسمت Your email address آدرس Email خود را وارد كنيد. نام و آدرس Email وارد شده در اين قسمت در صفحه وب شما ظاهر
مي گردد.
۹- در صفحه Pick your picture شما مي توانيد تصويري را به دلخواه به صفحه وب خود اضافه نماييد. براي اضافه نمودن تصويري از كامپيوتر خود به صفحه وب در حال ساخت بر روي كليد Upload New Image كليك كرده و در پنجره ظاهر شده بر روي كليد Browse كليك كنيد و عكس مورد نظر خود را از روي كامپيوتر خود انتخاب كرده و بر روي كليد Upload كليك كنيد. بعد از چند لحظه تصوير انتخابي به صفحه وب اضافه مي گردد.
نكته: شما در اين قسمت مي توانيد از تصاوير پيش فرض نيز استفاده نماييد و يا در صورت عدم تمايل به داشتن عكس بر روي گزينه Dont use an image كليك كنيد.
براي رفتن به مرحله بعد بر روي كليد Next كليك كنيد.
۱۰- در صفحه Describe yourself در كادرهاي مربوطه توضيحاتي را در مورد خود و علايق خود وارد نماييد و بر روي Next كليك نماييد.
۱۱- در صفحه Enter your favorite links شما مي توانيد آدرس هاي دلخواه خود را به صورت لينك وارد كرده و بر روي كليد Next كليك كنيد.
۱۲- در قسمت Describe your friends and family شما مي توانيد توصيفي از خانواده و دوستانتان وارد نماييد و بر روي كليد Next كليك نماييد.
۱۳- در صفحه Enter your friends and family شما مي توانيد اسامي دوستانتان را به صورت لينك درآوريد بعد از وارد كردن اسامي بر روي كليد Next كليك كنيد.
۱۴- در صفحه Name your page شما مي توانيد اسمي را براي صفحه وب خود تعريف كرده و بر روي كليد Next كليك نماييد.
۱۵- در صفحه Congratulations به شما به خاطر ساخته شدن صفحه خانگي در سايت Yahoo تبريك گفته مي شود.شما مي توانيد آدرس صفحه خانگي ساخته شده را به دوستانتان بدهيد تا از آن ديدن نمايند.
نكته: در مثال فوق ما از الگوي از پيش ساخته شده Personal Page را استفاده كرديم لذا توضيحات داده شده در اين قسمت مربوط به اين الگو مي باشد. در صورتي كه شما از الگوي صفحه وب ديگري استفاده كنيد ممكن است گزينه هاي آن با تعاريف داده شده در اين قسمت تفاوت داشته باشد.
 



           
دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, :: 19:20
امین خراسانی

كتابچه ي كاملي در مورد ترفند هاي مورورگر اينترنت كه همراه ويندوز نصب ميشه .

http://s2.picofile.com/file/7118482682/_77_.pdf.html



           
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:, :: 11:57
امین خراسانی

اموزش و سرفصل های اچتمل مقدماتی ، خوب هست .
برای یادگیری عالیه.


http://s1.picofile.com/file/7111266127/_94_.exe.html



           
شنبه 12 شهريور 1390برچسب:html, :: 11:55
امین خراسانی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم مطالب به کارتون بخوره !!!
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اموزشی و آدرس notebook.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





اهنگ